Piese forjate și compresoare

Tratarea aerului comprimat

Filtre

Stiati ca…?

Intr-un Nm3 aer comprimat se afla peste 100 de milioane de imuritati. Marea majoritate a acestora este mai mică de 5 microni, adica un filtru de aer convențional al compresorului nu poate filtra aceste particule.

Răcitor

Se folosește pentru răcirea aerului cald care iese din compresor (temperatura normală 65-75 ° C), pentru tehnologii care nu necesită un punct de rouă semnificativ mai scăzut.

Uscător de aer

După cum știm, aerul aspirat de compresor conține o cantitate foarte mare de impuritati pe care filtrul de aer al compresorului nu o poate filtra complet, dar cea mai mare problemă este vaporii de apă, provocând defecțiuni ale echipamentului pneumatic, ceea ce implică mai multe costuri de întreținere (opriri de productie) și probleme de calitate la produsele fabricate.

Separator ulei/apa

Aerul comprimat conține cantități mari de ulei și contaminanți solizi, care, dacă nu sunt îndepărtați, ne vor polua mediul înconjurător și vor deteriora mașinile noastre cu aer comprimat, ceea ce va duce la costuri de întreținere mai mari.